بهونه

بهونه ای از همه چیز...

بهونه

بهونه ای از همه چیز...

چاه مکن بهر کسی خسته میشی

دیگ به دیگ چیزی نمیگه

شلوار مرد که دوتا شد حال می‌کنه

گر صبر کنی زیر پات علف سبز میشه

جوجه رو هر وقت بشماری جیک جیک می‌کنه

کوه به کوه میرسه میت رو زمین نمیمونه

آشپز که دو تا شد هیچ کدوم غذا درست نمیکنن

پاتو از گلیمت درازتر نکن پات دراز میشه شلوار به پات کوتاه میشه

فاطمه(س)

فاطمه کسی است که با نه سال زیستن همگام با علی، در گام گام علی، و تنفس علی و سرنوشت علی تاثیری جاودانه و ملموس می‌کند. فاطمه کسی است که تبسم را بر لبان علی می‌نشاند. فاطمه التیام بخش جگر دندان خورده‌ی علی است فاطمه عصاره‌ی مظلومیت علی است فاطمه کسی است که پاهای علی را در مقابل یتیم به لرزه می‌افکند فاطمه اشک علی است، قلب علی است فاطمه بنیانگزار قیام حسین است، اوج خروش حسین است فاطمه ظهور جلوه‌ی حق در کربلاست فاطمه پاره‌ی جگر محمد است. (شهادتش تسلیت باد.)

خاطره بد

تا حلا از دست یه غریبه عصبانی شدین به حدی که بخواین خفه‌اش کنین؟  

من و دختر عموم تو نمایشگاه کتاب از یکی از مامورایی که اطلاعاتی نبودند پرسیدیم 25 اِی کجاست؟

یکیشون به من، دانشجوی این مملکت میگه 25 آ تو اول برو زبان یاد بگیر باور کنید قیافه‌ی من اینجوری شده بود

می‌خواستم خفه‌اش کنم

امروز یه روز خوب بود. به یه نتایج خوبم رسیدیم 

خدایا شکرت

بهترین دوست

بهترین دوست اون دوستیه که بتونی باهاش روی یه سکو ساکت بشینی و هیچی نگی و وقتی ازش دور میشی حس کنی بهترین گفتگوی عمرت رو داشتی.

به نظر شما بهترین دوست کیه؟

جنس رایانه

کامپیوتر اِ اِ اِ رایانه زن است یا مرد؟

من خیلی رو قضیه‌ی اینکه جنس کامپیوتر( ببخشید فارسی را پاس بداریم رایانه) چیه فکر کردم تا اینکه تو یه مجله خوندم که نوشته بود استاد زبان فرانسه درمورد مذکر یا مونث بودن اسمها توضیح میداد که پرسید کامپیوتر( من از قول استاده نوشتما وگرنه همون رایانه درسته) مذکر است یا مونث؟

دانشجویان دختر جنس رایانه را به دلایل زیر مرد اعلام کردند:

1- وقتی به آن عادت می‌کنیم گمان می‌کنیم بدون آن قادر به انجام کاری نیستیم.( برو بابا)

2- با آنکه داده‌های زیادی دارند اما نادانند ( حقیقت تلخه)

3- قرار است مشکلات را حل کنند اما در بیشتر اوقات معضل اصلی خودشان هستند (دقیقا)

4- همین که پایبند یکی از آنها شدید متوجه میشوید که اگر صبر میکردید مورد بهتری نصیبتان میشد ( آره دیگه)

دانشجویان پسر به دلایل زیر جنس رایانه را زن اعلام کردند:

1- به غیر از خالق آنها کسی از منطق آنها سر در نمیاره ( نباید سر در بیاره اِ)

2- کسی از زبان ارتباطی آنها سر در نمیاره ( همون جمله‌ی بالا)

3- کوچکترین اشتباهات را در حافظه دراز مدت خود ذخیره می‌کنن تا بعدها تلافی کنند ( سلاح دفاعیه)

4- همین که پایبند یکی از آنها شدید باید تمام پول خود را صرف خرید لوازم جانبی آنها بکنید ( پس چی وظیفه است مگه نه؟)

شما چی فکر می‌کنین؟

آرزو

بچه‌ها می‌دونید چه آرزویی دارم؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

یه لیوان آب رو یه دفعه سر بکشم

آی دندونم

امروز رفتم دندون پزشکی دندونم رو پر کردم اینقدر درد می‌کنه دعا کنید به عصب نرسه که بخوام عصب کشی کنم

سوال

تا حالا شده از دست کسی خیلی دلخور باشین ولی به خاطر بعضی چیزا یا بعضی کسا مجبور بشین یه عمر تحملش کنین؟