بهونه

بهونه ای از همه چیز...

بهونه

بهونه ای از همه چیز...

بهترین دوست

بهترین دوست اون دوستیه که بتونی باهاش روی یه سکو ساکت بشینی و هیچی نگی و وقتی ازش دور میشی حس کنی بهترین گفتگوی عمرت رو داشتی.

به نظر شما بهترین دوست کیه؟

نظرات 8 + ارسال نظر
مجید دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ

اییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول!
اول !

مرسی به هم پیشنهاد می‌کنم قالبت رو عوض کنی اون
چه قالبیه داری

خوده خودم سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

بهترین دوست که مسلما خداست...
بهترین وقتم زمانیه که با دوستت خلوت کنی... (بدون وجود مزاحم!)

احسنت جملات من و تو خیلی فیلسوفانه بود

ماریه سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ب.ظ http://farasolove.blogsky.com

بهترین دوست
پاکترین ذات
ساده ترین رفتار
صادقترین کلام
گرمترین معاشرت داره
اینطور نیست ؟

بعله نظر شما هم کاملا متین و قابل تامله عزیزم

مجید سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ

بهترین دوست یذره دقت کن
ببین من نیستم !

شایدم من باشم.

بزرگ مرد کوچک سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ب.ظ

بهترین دوست از نظر من کسیه که ...

مثل من باشه آره؟
دیگه می‌خواستم باهات قهر کنم
من نمی‌تونم بیام شماهام نباید بیاین؟

سکینه سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ

سلام سلام سلام
من همون نظر تو رو بیشتر میپسندم . گلم .

مرسی عزیزم
دقت کردی چقدر نظر من و تو شبیه همه؟

آشنای غریب سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:56 ب.ظ

براوو
احسنت
چه جمله ای بید .
بهترین دوست اون دوستیه که بتونی باهاش روی یه سکو ساکت بشینی و هیچی نگی و وقتی ازش دور میشی حس کنی بهترین گفتگوی عمرت رو داشتی.

چه عجب تشریف آوردین
یکم درتر میومدی باهات قهر می‌کردم
من هرچی میگم خوبه مگه نه؟

مجید دانشور چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:47 ب.ظ

چنان توانایی که باور نتوانی کرد .

به کارهایی قادری که هرگز تصورشان نمیکردی .

به جز حصار ذهن تو نسبت به آنچه ناتوان از انجام دادن آن هستی ،

توانایی هایت هیچ مرزی نمیشناسند .

میندیش که نمیتوانی ،

بیندیش که میتوانی .









آموختن آسان نیست ...

خستگی هر آن در کمین است .

آزرده میشوی ، احساس شکست میکنی .

شک میکنی که رها کنی و بگذری ،

میخواهی بر کناره روی و وانمود کنی که اتفاقی نیفتاده .

اما نه ...

تو بازنده نیستی ،

یک مبارزی.

پیش از آنکه برنده باشیم باید بازنده باشیم .

باید گاه بگرییم تا بتوانیم روزی بخندیم .

باید آزرده شویم تا روزی توانمند باشیم.

اگر پیوسته بکوشی و ایمان داشته باشی ،

در پایان پیروزی از آن تو خواهد بود .




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد