بهونه

بهونه ای از همه چیز...

بهونه

بهونه ای از همه چیز...

ز مثل زندگی...

ابتدا می‌مردم برای اینکه دبیرستان را تمام و دانشگاه را شروع کنم...

بعد از آن می‌مردم برای اینکه تحصیلم در دانشگه تمام شود و کار را شروع کنم...

بعد از آن می‌مردم برای اینکه ازدواج کنم و بچه‌دار شوم...

بعد از آن می‌مردم برای اینکه بچه‌ها بزرگ شوند و به مدرسه بروند و من بتوانم به کار بازگردم...

بعد از آن می‌مردم برای اینکه بازنشسته شوم...

و حالا لحظه‌ی مردنم فرا رسیده و ناگهان دریافته ام که فراموش کرده‌ام زندگی کنم...

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ

هه راس میگیا!

من همیشه راست میگم

فرزانــــ ه جمعه 15 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:20 ب.ظ http://zigzagwords.blogsky.com/

منم الان دارم میمیرم واسه شروعی دوباره
درس ...کار ...و......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد