بهونه

بهونه ای از همه چیز...

بهونه

بهونه ای از همه چیز...

سلام چطوری؟

پیشاپیش سال نو همگیتون مبارک باشه.

دیدم امشب اینقدر شلوغ میشه که نتونم بهتون تبریک بگم برای همین صبح نوشتم

خب امیدوارم امسال براتون سال پربرکتی باشه، سالی پر از خوشی و خنده، پر از موفقیت

اگه تونستین یه دعای کوچولو هم برای من بکنین تا مشکلم حل بشه

سلام چطوری؟

پیشاپیش سال نو همگیتون مبارک باشه.

دیدم امشب اینقدر شلوغ میشه که نتونم بهتون تبریک بگم برای همین صبح نوشتم

خب امیدوارم امسال براتون سال پربرکتی باشه، سالی پر از خوشی و خنده، پر از موفقیت

اگه تونستین یه دعای کوچولو هم برای من بکنین تا مشکلم حل بشه

سلام

سلام به خدایی که قبل از اینکه به این دنیا بیام در گوشم گفت من همیشه همراهتم تا لحظه‌ی مرگ

سلام به خدایی که وقتی قدم به این دنیا گذاشتم همه‌چی بهم داد، پدر و مادر، زندگی خوب، بینایی، شنوایی و از همه مهمتر سلامتی

سلام به خدایی که به حرفش عمل کرد و تنهام نذاشت چه تو شادی چه تو غم

سلام به خدایی که هر وقت گرفتار شدم به دادم رسید و دستم رو گرفت

سلام به خدایی که هر وقت دلم میگیره جلوش زانو میزنم و باهاش حرف میزنم اونم به همش گوش میده

سلام به خدایی که همیشه وقت برای بنده‌هاش داره

و در آخر سلام به خدای مهربانی‌ها

دوباره سلام

سلام به شمای دوستای خوب خوب خوبم. من برای اولین بار اومدم، غریبم غریب نوازی کنید

 خب برای امشب بسه 

فعلا بای بای