بهونه

بهونه ای از همه چیز...

بهونه

بهونه ای از همه چیز...

یاد قدیم

یاد قدیما بخیر... 

چند شب پیش بدجور هوای قدیما زد به سرم... 

یاد دوران دبیرستان... 

یاد روزایی که خیلی خوش بودیم... من و لیلا... 

من و نگاه... 

من و آرزو... 

من و حسرت... 

ولی همینا هم خیلی خوب بود... 

یاد قدیما خیلی بخیر...

نظرات 1 + ارسال نظر
مرتضی چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:07 ب.ظ http://hoqooqi.blogsky.com

با سلام . از تشریف فرمایی شما به وبلاگ حقوقی حق متشکرم و از نظر شما .

خب ما با انتخاب خودمان به ندایی پاسخ دادیم . من احساس میکنم به شخصه با انتخاب ایشان به حرف رهبر که گفت شما اصلح را نتخاب کنید اگه منتخب نهایی بود یا نه ُ شما وظیفه تان را انجام داده باشید . نمی دونم شما به چه ندایی پاسخ دادین .

دوس دارم باقی عمر را همانند کوچکی هام روی دوچرخه ای بنشینم و از محله قدیمان رکاب بزنم تا خاطرات برایم زنده شود .

اما حیف نه دوچرخه ای مانده و نه محله ای ....

حتی دل و جرئت هم نمانده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد