بهونه

بهونه ای از همه چیز...

بهونه

بهونه ای از همه چیز...

جنس رایانه

کامپیوتر اِ اِ اِ رایانه زن است یا مرد؟

من خیلی رو قضیه‌ی اینکه جنس کامپیوتر( ببخشید فارسی را پاس بداریم رایانه) چیه فکر کردم تا اینکه تو یه مجله خوندم که نوشته بود استاد زبان فرانسه درمورد مذکر یا مونث بودن اسمها توضیح میداد که پرسید کامپیوتر( من از قول استاده نوشتما وگرنه همون رایانه درسته) مذکر است یا مونث؟

دانشجویان دختر جنس رایانه را به دلایل زیر مرد اعلام کردند:

1- وقتی به آن عادت می‌کنیم گمان می‌کنیم بدون آن قادر به انجام کاری نیستیم.( برو بابا)

2- با آنکه داده‌های زیادی دارند اما نادانند ( حقیقت تلخه)

3- قرار است مشکلات را حل کنند اما در بیشتر اوقات معضل اصلی خودشان هستند (دقیقا)

4- همین که پایبند یکی از آنها شدید متوجه میشوید که اگر صبر میکردید مورد بهتری نصیبتان میشد ( آره دیگه)

دانشجویان پسر به دلایل زیر جنس رایانه را زن اعلام کردند:

1- به غیر از خالق آنها کسی از منطق آنها سر در نمیاره ( نباید سر در بیاره اِ)

2- کسی از زبان ارتباطی آنها سر در نمیاره ( همون جمله‌ی بالا)

3- کوچکترین اشتباهات را در حافظه دراز مدت خود ذخیره می‌کنن تا بعدها تلافی کنند ( سلاح دفاعیه)

4- همین که پایبند یکی از آنها شدید باید تمام پول خود را صرف خرید لوازم جانبی آنها بکنید ( پس چی وظیفه است مگه نه؟)

شما چی فکر می‌کنین؟

نظرات 13 + ارسال نظر
سایه دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:43 ب.ظ http://godmother.blogsky.com

با نظر دوم خانما صد در صد موافقم:))

به به یه دوست جدید
دومی از کدوم یکی؟
خوشحالم کردی بازم بیا

زهرا دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ http://tafakkorat.blogsky.com

دوست خوب اومدم تا بگم همینطوری خوبه بنویس خواسته هاتو مثلا اینکه بنویس دندان من زود خوب میشود وبه عصب نمیرسد ۱۰۰بار بنویس

یا برای هر مشکلی جمله ای در مورد حلش بنویس

مثلا من از شغلم را دوست نداشتم

روی یک کاغذ نوشتم من فلان کار را دوست دارم وبهش رسیدم یکساله

در ضمن ببخشیدها شعر روی وبلاگت منفیه همه چی آرومه را بگذار

خیلی تمرین کردم که مثبت فکر کنم ولی نمیشه بالاخره یه چیزی این وسط مانع میشه
آهنگمم قراره عوض کنم

زهرا دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ

دعا میکنم
خدایا اوراهم مثل من هدایت کن
خدایا اورا عاشق کن
طوری که دیوانه شود

عاشق شدم دیوانه هم شدم فقط دعا کن خدا کمکم کنه
امام حسینم دعوتم کنه فقط همین

مجید سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:29 ب.ظ

اگه نمی‌خواستی نظر بذاری چرا اومدی؟

فرخ سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ http://chakhan.blogsky.com

سلام ... بعضی رایانه ها مرد و بعضیها زن هستند ... مثل ماشینها که زن و مرد دارند !
باید بگم که من برای اولین بار این بحث رو در یه سخنرانی عنوان کردم و متاسفانه به علت یک سری نادانیها از ادامه اش منصرف شدم !

به به سخنرانی هم می‌کنی؟
دعوتت کنم میای سخنرانی کنی؟

مجید دانشور چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

سکوت گاهی وقتا بزرگتربن جوابه

گاهی وقتا بعضیا از سکوت برداشت بدی می‌کنن

مجید چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:24 ق.ظ

آنچه که هستی هدیه خداوند به توست و آنچه که می شوی ، هدیه تو به خداوند. پس بی نظیر باش
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$
------------------------
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$

زهره چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:15 ق.ظ http://zt1.blogfa.com

سلام دوست خوبم...
جالب بود...
به ما هم سر بزن....
آرمان من طلایی ترین روزها برای شماست.
تا درودی دیگر بدرود.

باور کن برای دیدن نظراتم با یه بدبختی میام چه برسه بخوام به وبلاگا سر بزنم

تبسم شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

با با وبلاگ!
قشنگه ایول

چه عجب تشریف آوردید؟
زودتر می‌گفتی گاوی گوسفندی قوربونی می‌کردیم؟

خوده خودم یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

به به
قالب نو مبارک...!
میگم چقد سلیقت مثه سلیقه ی خوده خودمه:)
!!!!!

دستت درد نکنه
ما اینیم دیگه

خوده خودم یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:55 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

تو اصا چرا به من سر نمیزنی؟!!!
اگه بردمت نمایشگا!
راستی خبر داری ۴شمبه میریم؟!

میام عزیزم میام
ok گرفتم

هادی دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:47 ب.ظ http://parishooni.blogsky.com/

سلام دوست خوبم
وبلاگ قشنگی دارین
به خاطر سلیقه خوبتون به شما تبریک می گم
در ضمن مطلب قشنگی بود
شادی های عالم رو واستون آرزو دارم
ایام به کام

ممنون که اومدی دوست دارم با هم تبادل لینک کنیم
موافقی؟

هادی سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.parishooni.blogsky.com/

سلام دوست گلم
من اهل تبادل لینک نیستم اگه از مطالب وبلاگی خوشم بیاد و با سلیقه و عقایدم سازگاری داشته باشه حتما لینکش می کنم
به هر حال شاید در آینده این کار رو کردم
ایام به کام

هر جور مایلی خیلی اصرار نمی‌کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد