بهونه

بهونه ای از همه چیز...

بهونه

بهونه ای از همه چیز...

غم نامه

نمی‌دونم این حسی که من نسبت به خواهرم پیدا کردم چیه حسادت یا هر چیز دیگه. همه چیز از اون روزی شروع شد که عمو اومد خونمون و گفت می‌خوان اونو با خودشون ببرن مشهد خواهرم خیلی خوشحال بود اما من غمگین بودم پدرم موافقت کرد و اون فردا صبحش رفت.

آخه خدا چرا من باید بچه کوچیکه باشم؟ چرا همه فقط از من ایراد می‌گیرند؟ چرا اون حق داره نهار خونه‌ی دوستاش بمونه اما اگه من بخوام بمونم باید کلی دروغ سر هم کنم؟ چرا اون وقتی ناخن‌هاشو بلند می‌کنه کسی چیزی بهش نمی‌گه اما اگه من بخوام ناخن‌هام رو بلند کنم هر روز صداشون رو برام بلند می‌کنن که کوتاهشون کن؟ چرا اگه بخوام یه آرایش خیلی ملایم که دیده هم نمیشه بکنم ازشون دعوا بشنوم؟ چرا همه اونو دوست دارن؟ فقط به خاطر اینکه تو مهمونیها کمک می‌کنه؟ چرا همه اونو مدیرکل مدیدونن؟ چرا برای خرید هرچی از مادرم اجازه می‌گیرم میگه بذار ببینم اول سمیه چی می‌گه؟ چرا همه از اون مشورت می‌گیرن؟ مگه من آدم نیستم؟ مگه من جزو این خانواده نیستم؟ چرا من حق ندارم تو بحثهای فامیلی شرکت کنم؟ چرا اگه من بهش یه فحش کوچولو مثل بی‌شعور بگم پدرم بهم اعتراض می‌کنه اما اگه اون بدتر از اینها هم بگه هیچ کس بهش هیچی نمیگه؟ چرا باید هر روز غرزدن‌هاشو تحمل کنم؟

چرا هیچ کس جواب سوالام رو نمی‌ده؟

تلفنی حرف میزنم می‌پرسن با کی حرف می‌زنی، می‌گم میرم خونه‌ی دوستام یا یکی از فامیلا می‌پرسن چه خبره اونجا؟ کی‌میای؟ فلان ساعت خونه باش اما خواهرم نه.

مگه به من اعتماد ندارند؟

 

نظرات 3 + ارسال نظر
۲۴ ساعت چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:35 ب.ظ

شما هم از فیلترینگ متنفرید؟
شما میخواهید از فیلترینگ عبور کنید؟
؟
؟
؟
شما میتوانید با عضویت در سایت ما و استفاده از کدی که فقط اعضا میتوانند از آن استفاده کنند از فیلترینگ فرار کنید!!!
این کد در پایین صفحه و بالای چتروم قرار دارد البته فقط برا اعضا

http://travianers.vcp.ir/

saru چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.javakod-a.blogfa.com

سلام دوست خوبم وبلاگ قشنگی داری
به وبلاگ ما هم سر بزنید و اگه تمایل به تبادل لینک داشتید ما را لینک کنید و بعد به ما خبر دهید وتا شما را لینک کنیم

مطالب وبلاگ ما
1. فیلتر شکن جدید
2. چت روم وبلاگ
3. جدید ترین کد های جاوا
4. کد آهنگ فارسی و کردی برای وبلاگ
5. دانلود نرم افزار
6. دانلود آهنگ جدید
7. آموزش هک و شبکه
ممنون میشم که به ما ر بزنید
من را به نام (کدهای جاوا چت و فیلتر شکن ) لینک کنید
ما را از نظراتتون محرم نکنید
خدا حافظ شما
www.javakod-a.blogfa.com

بهار چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ http://digar.blogsky.com

گلم این چیزا زود گذره. یه روزم خواهرت این محدودیت ها را داشته!
خیلی زود حل میشه. زدتر از اونی که فکرشو بکنی

تا اونجا که ما یادمونه نداشته اما قراره ازدواج کنم دعا کن زودتر صورت بگیره که به قول معروف دوری و دوستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد