بهونه

بهونه ای از همه چیز...

بهونه

بهونه ای از همه چیز...

هر کسی نخونه

برای سنین زیر 18 سال و بیماران قلبی و آدمای بی‌جنبه خواندن این نوشته ممنوعه

بعضی از مرداها آدم دلش می‌خواد خفه‌شون کنه

یه کارایی می‌کنن که نمیدونی چی بهشون بگی

بعضیاشون حرص آدم رو در میارن جوری که بگی خدایا چرا خلقش کردی

نمی‌دونم پیش خودشون چه فکری می‌کنن که....

ولش کن بگذریم...

حلا آخر کاری یه چند تا دعا کنم:

1- همچین مردی رو نصیب هیچ دختری نکن

2- همه‌ی کنکوریا قبول بشن

3- دخترا زودتر شوهر کنن آقا پسرا زن بگیرن( البته اگه سربازی رفتن و کار و خونه و حقوق بخورنمیری دارن وگرنه دختر معصوم رو بیچاره نکن)

موفق و مؤید باشید

 

نظرات 6 + ارسال نظر
تبسم دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:07 ب.ظ

به دعاهات اضافه کن که ایشا الله تاریخ ادبیات منقرض شه

باشه حتما

خوده خودم سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

مورده دوم به شدت آآآآآمییییین:)

شرمنده ما هنوز بیست و هشت روز مونده ۱۸ سالمون شه
اکشال که نداره خوندیم؟!

اول میخونی بعد اجازه میگیری؟

خوده خودم سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:29 ب.ظ

ااااااااااااااااا
تو اصا فرق میذاری:(
اصا چرا به تبسم هیچی نمیگی؟!!!!!

آخه اون هنوز بچه است گناه داره. تو بزرگ شدی خانم شدی

سکینه سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام .
حالت چطوره ؟
حالا اون مرد کی هستش که میخوای خفش کنی ؟
بما بسپر سرش رو برات میاریم آبجیییییییییییییییییییییییییییییی.

کلی گفتم ولی یکی مضخرف رو تو دوروبریا میشناسم

زهره پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:02 ق.ظ http://www.zt1.blogfa.com

سلام...
خوبی دوست من؟
اوضاع و احوال چطوره؟ بر وفق مراد هست؟
واسه من هم خیلی دعا کن. من امسال کنکوری هستم.
موفق باشی.
تا درودی دیگر بدرود...

خیلی نه ولی مجبورم تحمل کنم
مطمئن باشی قبولی همونجور که من قبول شدم

خوده خودم پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

تازشم منو نبردی انقلاب:(
تو اصا چجور خاله ای هستی؟!

من که حرفی ندارم بریم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد