بهونه

بهونه ای از همه چیز...

بهونه

بهونه ای از همه چیز...

به نام آنکه بر وجود انسان دمید

و به نام آنکه دل را آفرید

تا پدیده‌ای چون عشق را معلول آن کند

پس به نام پروردگار عشق و

به نام پروردگار هستی

سلام به همه دوستان عزیز

من دیشب دیر خوابم برد کلی فکر کردم یه تصمیمی گرفتم نه مثل تصمیم کبری ها

تصمیم گرفتم شک رو از دلم بیرون کنم

سعی کنم شاد باشم

کمترم مطالب غمگین بذارم

شماهام کمکم کنید

نظرات 8 + ارسال نظر
مجید سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام .
خوشحالم که مثل من تصمیم به تغییر زندگیت گرفتی .

خیلی وقته تصمیم گرفتم زندگیم رو تغییر بدم ولی تا امروز نتونسته بودم اجراش کنم

مجید سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام .
خوشحالم که میبینم همای رحمت به وبلاگ تو هم راه پیدا کرده .
خیلی از اوقات نویسنده همای رحمت با نوشته هاش که تو قسمت نظرات وبلاگم گذاشته من رو از افسردگی ها نجات داده .
حتما باهاش رابطت رو بیشتر کن .
البته این رو خصوصی نوشتم و بنظرم لازم نیست که ثبتش کنی .
میل خودته من نظر خاصی ندارم که ثبت کنی یا نه .

آره به وبلاگش که سر زدم خیلی مطالب قشنگی نوشته بود

بزرگ مرد کوچک سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام .
میتونم بپرسم به چه چیزی شک داشتی که حالا تصمیم گرفتی شک رو از دلت بیرون کنی .

من یه عاشقم تا بحال به خودم و معشوقم شک داشتم که بتونیم زندگی خوبی داشته باشیم یا نه ولی الان می‌خوام بیرونش کنم

سکینه سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام .
ببخشید که چند وقت نبودم تا بهت سر بزنم .
بدو بیا که آپم .
راستی خوشحالم از این که میخوای شاد زندگی کنی .

سلام خوشحالم دوباره اومدی حتما میام منتظرم باش

خوده خودم چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

سلاااام
خب ازینجا شورو کن: آهنگه وبلاگت...!

(الان منم بدجوری شادم! تلفنمون وصلید!)

چه خبر خوشی شیرینی یادت نره
با هم عوضش می‌کنیم

مجید پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام .
من هم میخواستم بگم آهنگ وبلاگت رو عوض کن .
اما چون چند روز قبلش گلگی کردی که چرا میخوام آهنگت رو عوض کن دیگه نگفتم .

آشنای غریبه پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ب.ظ

سلام .
فقط خواستم سلام کنم همین !

سلام چه عجب

گمگشته دیار محبت پنج‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ

چون من هم همون نویسنده آشنای غریبم .
سلام .
باز هم فقط سلام کنم .

دوباره سلام بینم تو دوتا وب داری
خیلی برام دعا کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد